сряда, 8 октомври 2014 г.

Щастието на приятелите

Понякога се случва човек да се огледа и сред многото приятели да си каже: "Ето този ми е приятел, ама наистина!". 
Имаме си и ние такива приятели, ама наистина приятели, такива на които можеш да звъннеш посред нощ и да им поискаш каквото и да е и да си сигурен, че ще откликнат и няма да се разсърдят (не че сме се засилили да го правим, де). Та това чудесно семейство скоро се сдоби с малка, все още не напълно завършена къщичка в мечтано от тях местенце. Предстоят им много довършителни работи, изграждане на спалня в подпокривното пространство, пестене, много работа и нерви, но къщата вече е купена, сърцата им преливат от гордост и радост.
Събитието съвпадна с рождения ден на жената. Отпразнувахме го подобаващо, но за картичката, която направих - за нея избрах тази къщичка със спалня под покрива и друго послание, защото със сигурност новата къща носи сезон на големи промени!



Ще я покажа при The Crazy Challenge за предизвикателството "За една специална дама".
Толкова за днес. Отивам да довърша последните АТС за срещата на Картичкофуриите на 11 и 12-ти октомври в София.
Ако ми остане време ще покажа по-късно, ако не - очаквайте ги с разказа за срещата, че довечера заминавам за големия град по други важни задачи.
Благодаря, че се поспряхте да разгледате, прочетете и коментирате.  
Зная, че не е като с "лайк" бутона, а изисква време... Оценявам отделеното време и за това съм благодарна за насърчението, което ми носи всеки ваш коментар!
Хубава сряда от мен!
Ирена


1 коментар:

  1. Иренка, прекрасна картичка с много тематично и хубаво послание за едно чудесно начинание, което са си поставили вашите приятели. Тъй като и на нас ни предстои подобен екшън съм напълно съпричастна с тях и им желая кадърни майстори и малко нерви.
    :)

    ОтговорИзтриване