понеделник, 6 юли 2015 г.

Предизвикателство по скеч за STAMPloration

Ей ме на, колко съм важна да съм гост дизайнер в предизвикателство №36 на STAMPloration. И то не с една, а с цели две картички ;)



Ето го и скечът. Нали е много благодатен, а?! 
А най-хубавото предстои: Добре дошли са всякакъв стил хартиени проекти и има почти месец до 4-ти август докато затвори линкито. 
Много бих искала да мога да кажа кои са дигиталните печати, които си избрах, но за съжаление, не мога. Имам обаче уверението на Shery, че скоро в магазина ще се продават и дигитални печати. Харесала съм си много стенсили там, но да видим кога и как ще поръчам... че много далеч е тази Америка...
Използвах акварелна техника и в двете картички, а релефа направих със студен ембосинг с папка за релеф на Сизикс. 
Благодаря, Shery, че избра моята картичка за победител в предизвикателство по скеч №33. Бях много приятно изненадана да се видя при победителите. Все съм си мислела, че не ме бива много да правя картички по скеч ... За мен е привилегия!
За всички Вас, писа Ирена. Благодаря, че се поспряхте при мен!





3 коментара:

  1. Искам и аз такава невероятна картичка като тези!Напълниха ми душата:)!

    ОтговорИзтриване
  2. Поздравления, Ренка! Много хубави картички :)

    ОтговорИзтриване
  3. Wow Irena, these are both so beautiful! Love how you layered the panels and the butterflies are gorgeous! hugs :)

    ОтговорИзтриване